Glitters


LOVE AND CARE!

LOVE AND CARE!
TENANG & RILEKS!!!!! =)

Tuesday, September 13, 2011

~I'm trying hard now!~

Mood : teringin nak jadi model muslimah...(berangan)

Huhu.. now, aku sibuk sangat.. yela da nk study week.. pastu final exam.. sakit sikit la nak hadap coz sem ni agak mencabar... Apa yang aku trying hard sangat tu? Ahha! mestilah tentang persahabatan.. Aku try untuk menjadi kawan yang baik.. At least aku try ok! Aku nak menggembirakan hati seorang kawan.. Sebab, aku sangat sayangkan kawan-kawan aku sampai aku tak sedar ada yang membenci aku dalam diam.. So, from now on, I'm trying very hard to make my friend happy... Aku bukan nak jadi lembu cucuk hidung ok! Aku tetap ada pendirian aku..
Sahabat pada aku sangat bermakna... Kerana bagi aku, ini bukan sekadar gelaran semata-mata... Ianya penuh dengan erti dan maksud yang mendalam bagi yang ikhlas dalam sesebuah persahabatan... Janganlah cemarkan persahabatan itu dengan keangkuhan, iri hati, kebencian, dan akhirnya kekesalan kerana kehilangan...
Aku tak nak ceramah banyak dah.. Esok aku ada lakonan nak kena presentkan... Hope my group get lucky day tomorrow.!!!

No comments:

Post a Comment